ZWROT TOWARU


Zgodnie z polskim prawem maj膮 Pa艅stwo 14 dni kalendarzowych na odst膮pienie od umowy zakupu towaru przez Internet bez podania przyczyny.


Czas na odst膮pienie od umowy:

Termin odst膮pienia od umowy wygasa po up艂ywie 14 dni kalendarzowych od dnia:

a) w kt贸rym weszli Pa艅stwo w posiadanie rzeczy lub

b) w kt贸rym osoba trzecia inna ni偶 przewo藕nik i wskazana przez Pa艅stwa wesz艂a w posiadanie zam贸wionych rzeczy lub w posiadanie ostatniej z rzeczy, partii lub cz臋艣ci, je偶eli umowa obejmuje wiele rzeczy, kt贸re s膮 dostarczane osobno, partiami lub w cz臋艣ciach.


W celu skorzystania z prawa odst膮pienia od umowy musz膮 Pa艅stwo poinformowa膰 o swojej decyzji firm臋 ANDZIK Anna Bereziecka, ul. Hetma艅ska 67, 15-727 Bia艂ystok, e-mail: pomoc@najlepszyrower.pl, tel. 690 502 491 przesy艂aj膮c o艣wiadczenie o odst膮pieniu od umowy zawartej na odleg艂o艣膰 (wz贸r dost臋pny jest na stronie internetowej https://www.najlepsze-quady.pl/page/zwroty-i-reklamacje-s-8.html).


Adres zwrotu:

Andzik Anna Bereziecka

Hetma艅ska 67

15-727 Bia艂ystok


Wraz ze zwracanym towarem prosimy o odes艂anie:

a) oryginalnego dowodu zakupu

b) wydrukowanego i wype艂nionego formularza odst膮pienia od umowy zawartej na odleg艂o艣膰


Koszt przesy艂ki zwrotnej pokrywa:

kupuj膮cy


Zwrot kosztu zakupionych towar贸w:

W przypadku odst膮pienia przez Pa艅stwa od umowy zakupu, w ci膮gu 14 dni od otrzymania o艣wiadczenia o odst膮pieniu od umowy dokonamy zwrotu 艣rodk贸w w wysoko艣ci kosztu zakupionego towaru oraz zwrotu kosztu dostarczenia do Pa艅stwa produktu. Zgodnie z Ustaw膮 z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, je偶eli wybrali Pa艅stwo spos贸b dostarczenia rzeczy inny ni偶 najta艅szy zwyk艂y spos贸b dostarczenia oferowany przez nasz sklep, nie jeste艣my zobowi膮zani do zwrotu wy偶szej kwoty ni偶 najni偶sza mo偶liwa.

Koszty dostawy zwracanych do nas produkt贸w pozostaj膮 po Pa艅stwa stronie.

W celu otrzymania zwrotu 艣rodk贸w zobowi膮zani s膮 Pa艅stwo do odes艂ania do nas zam贸wionych produkt贸w w ci膮gu 14 dni od dnia poinformowania nas o odst膮pieniu od umowy, aby odst膮pienie od umowy by艂o w艂a艣ciwe. Ze zwrotem 艣rodk贸w mo偶emy wstrzyma膰 si臋 do momentu dostarczenia do nas zwracanego towaru lub dowodu jego odes艂ania.

Zwrot p艂atno艣ci nast臋puje w taki sam spos贸b, w jaki dokonano sposobu zap艂aty, chyba 偶e wyra偶膮 Pa艅stwo zgod臋 na inn膮 form臋 zwrotu, z kt贸r膮 nie wi膮偶膮 si臋 dodatkowe koszty.


Odpowiadaj膮 Pa艅stwo za zmniejszenie warto艣ci rzeczy w wyniku korzystania z nich w spos贸b inny ni偶 konieczny do stwierdzenia ich charakteru, cech i funkcjonowania.




Wz贸r o艣wiadczenia o odst膮pieniu od umowy zawartej na odleg艂o艣膰


鈥︹︹︹︹︹..

miejscowo艣膰, data

鈥︹︹︹︹︹..

imi臋, nazwisko, adres konsumenta

鈥︹︹︹︹︹..

nr telefonu, e-mail

鈥︹︹︹︹︹..

nazwa i adres przedsi臋biorstwa



O艢WIADCZENIE O ODST膭PIENIU OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEG艁O艢膯


O艣wiadczam, 偶e zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r. poz. 827) odst臋puj臋 od umowy nr 鈥︹︹︹︹.. zawartej dnia .................鈥︹. dotycz膮cej zakupu towaru 鈥︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹


鈥︹︹︹︹︹..

podpis konsumenta


(W przypadku os贸b dokonuj膮cych p艂atno艣ci przy odbiorze got贸wk膮, istnieje mo偶liwo艣膰 zwrotu 艣rodk贸w na rachunek bankowy, kt贸ry podadz膮 Pa艅stwo w o艣wiadczeniu.)


Prosz臋 o przes艂anie zwrotu 艣rodk贸w na rachunek bankowy nr 鈥︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹.., nazwa banku鈥︹︹︹︹︹︹..


鈥︹︹︹︹︹..

podpis konsumenta





REKLAMACJA


Ka偶da osoba kupuj膮ca produkty w naszym sklepie ma mo偶liwo艣膰 ich zareklamowania. Je艣li zauwa偶膮 Pa艅stwo wad臋 zakupionego produktu podlegaj膮c膮 reklamacji, prosimy o niezw艂oczne poinformowanie nas o tym za po艣rednictwem kontaktu mailowego pomoc@najlepszyrower.pl lub telefonicznie pod numerem 690 502 491.


Przebieg reklamacji:

1. Kontakt z pracownikiem sklepu 鈥 prosimy o zg艂oszenie reklamacji za po艣rednictwem e-maila na adres pomoc@najlepszyrower.pl lub telefonicznie pod numerem 690 502 491

2. Przes艂anie produktu 鈥 po kontakcie z nami prosimy o przes艂anie reklamowanego produktu i formularza reklamacyjnego na adres Andzik Anna Bereziecka, ul. Hetma艅ska 67, 15-727 Bia艂ystok

3. Zbadanie zg艂aszanych problem贸w 鈥 otrzymany produkt zostanie sprawdzony przez naszych specjalist贸w.

4. Rozpatrzenie reklamacji 鈥 w ci膮gu 14 dni od z艂o偶enia reklamacji otrzymaj膮 Pa艅stwo decyzj臋 odno艣nie jej rozpatrzenia.


Podstawa reklamacji:

a) Reklamacja obejmuje produkty, w kt贸rych ujawnione zosta艂y wady w trakcie ich u偶ytkowania.

b) Reklamacja dotyczy tak偶e produkt贸w, w kt贸rych odkryto wadliwo艣膰 podczas rozpakowywania przesy艂ki.

c) Reklamacja odnosi si臋 r贸wnie偶 do towar贸w niezgodnych z opisem zamieszczonym na stronie sklepu internetowego najlepsze-quady.pl.

d) Zareklamowa膰 mo偶na tak偶e zam贸wienia otrzymane z brakami 鈥 w贸wczas pokryjemy koszt przes艂ania brakuj膮cych towar贸w.


Gwarancja produktu nie obejmuje uszkodze艅 mechanicznych towaru powsta艂ych w trakcie niew艂a艣ciwego u偶ytkowania produktu przez Klienta oraz powsta艂ych w tego nast臋pstwie 艣lad贸w i zniszcze艅 wcze艣niej niestwierdzonych na produkcie.


Reklamacja mo偶e odby膰 si臋 na podstawie:

a) r臋kojmi

b) gwarancji


W przypadku z艂o偶enia reklamacji mog膮 si臋 Pa艅stwo ubiega膰 o jedn膮 z trzech form dzia艂ania:

a) wymiana towaru na nowy

b) naprawa towaru

c) zwrot pieni臋dzy


Rozpatrzymy ka偶d膮 reklamacj臋, kt贸ra zostanie do nas przez Pa艅stwa zg艂oszona. Zesp贸艂 specjalist贸w, kt贸ry posiadamy ma szerok膮 wiedz臋 w zakresie pojazd贸w ATV, UTV oraz cz臋艣ci i akcesori贸w do nich przeznaczonych, dlatego mog膮 by膰 Pa艅stwo pewni ich kompetencji i umiej臋tno艣ci. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji pokrywamy koszty dostarczenia do nas reklamowanego produktu na podstawie otrzymanego od Pa艅stwa dowodu nadania przesy艂ki z kwot膮 za jej uiszczenie.


Ka偶dy konsument ma mo偶liwo艣膰 pozas膮dowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia z tego tytu艂u swoich roszcze艅. Umo偶liwia to m.in. Platforma ODR (ODR 鈥 Online Dispute Resolution), b臋d膮ca interaktywn膮 stron膮 internetow膮 zapewniaj膮c膮 jeden punkt dost臋pu zar贸wno dla konsument贸w, jak i przedsi臋biorc贸w chc膮cych pozas膮dowo rozwi膮za膰 sp贸r odno艣nie towar贸w zakupionych przez internet w kraju i za granic膮. Dzi臋ki dost臋pno艣ci strony we wszystkich j臋zykach pa艅stw nale偶膮cych do Unii Europejskiej, z 艂atwo艣ci膮 mog膮 korzysta膰 z niej podmioty i osoby zamieszkuj膮ce kraje Wsp贸lnoty Europejskiej.


Na wszystkie oferowane przez nas produkty dajemy 2 lata gwarancji!





Wz贸r formularza reklamacyjnego


鈥︹︹︹︹︹.

miejscowo艣膰, data

鈥︹︹︹︹︹.

imi臋 i nazwisko

鈥︹︹︹︹︹.

adres

鈥︹︹︹︹︹.

nr telefonu, e-mail

鈥︹︹︹︹︹.

nazwa i adres przedsi臋biorstwa


FORMULARZ REKLAMACYJNY


Numer zam贸wienia lub faktury: 鈥︹︹︹︹..

Nazwa reklamowanego produktu: 鈥︹︹︹︹..

Warto艣膰 reklamowanego produktu: 鈥︹︹︹︹..

Data zakupu: 鈥︹︹︹︹..

Data zauwa偶enia wady: 鈥︹︹︹︹..

Opis przyczyny reklamacji: 鈥︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹.. 鈥︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹

鈥︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹

鈥︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹


Oczekiwania kupuj膮cego co do sposobu rozpatrzenia reklamacji*:

1. Naprawa towaru

2. Wymiana towaru na nowy

3. Zwrot pieni臋dzy


Podstawa reklamacji*:

1. Gwarancja

2. R臋kojmia


鈥︹︹︹︹..

podpis konsumenta




* W艂a艣ciwe podkre艣li膰

Strona korzysta z plik贸w cookies w celu realizacji us艂ug i zgodnie z Polityk膮 Plik贸w Cookies. Mo偶esz okre艣li膰 warunki przechowywania lub dost臋pu do plik贸w cookies w Twojej przegl膮darce.