Quad TGB Blade 1000i LT EPS z homologacją Euro 4 to quad z potężnym czterosuwowym, dwucylindrowym silnikiem o pojemności blisko 1000 cm3. Uzyskiwana przez quada TGB Blade 1000i LT EPS moc jest na tyle duża, że bez trudu posłużyć może do przeciągnięcia dużego ładunku. Zapewnia dynamiczną jazdę, dlatego spisze się podczas „zabawy” na świeżym powietrzu. Dużą zaletą quada TGB Blade 1000i LT EPS jest elektroniczne wspomaganie kierownicy EPS, które ułatwia prowadzenie, a do tego zwiększa panowanie nad kierownicą.
Quad o tak dużej mocy potrzebuje dobrych hamulców – z tego względu w quadzie TGB Blade 1000i LT EPS umieszczono hamulce hydrauliczne ze wzmocnionymi przewodami hamulcowymi, dzięki czemu mamy większą pewność hamowania. Amortyzatory EVO z regulacją napięcia wstępnego, duży prześwit, napęd na cztery koła i możliwość zablokowania przedniego i tylnego dyferencjału pozwalają na komfortową jazdę po najtrudniejszym terenie. Quad TGB 1000i LT EPS posiada bogate wyposażenie dodatkowe w postaci osłon dłoni na kierownicy, mocnego przedniego bumpera, przedniego i tylnego bagażnika, dodatkowego tylnego siedziska z uchwytami, wyciągarki 3000 lbs, 12V gniazda zasilającego 10A 120W, dziennych świateł LED, świateł tylnych oraz kierunkowskazów LED.

Właściwości:
- Producent: TGB
- Model: Blade 1000i LT EPS
- Homologacja: Euro 4
- Kolor: czarny, czerwone napisy
Silnik:
- Typ: 4-suwowy, 2-cylindrowy, SOHC, V, EFI
- Pojemność: 997 cm3
- Średnica x skok tłoka: Ø 92 X 75.0 mm
- Kompresja: 10.2 : 1
- Moc: 83 k / 7000 min-1 (off-road)
- Chłodzenie: cieczą + wentylator elektryczny
Układ napędowy:
- Napęd: 2x4 / 4x4, przełączany elektrycznie
- Skrzynia biegów: automatyczna- CVT z biegiem wstecz, L/H/N/R, hamowanie silnikiem
- Blokada dyferencjału: przedniego i tylnego, przełączane elektrycznie
- Przekładnia główna: wał kardana, z przodu i z tyłu
Podwozie:
- Zawieszenie przód: niezależne podwójne wahacze
- Zawieszenie tył: niezależne podwójne wahacze
- Amortyzatory przód: amortyzatory EVO, regulacja napięcia wstępnego sprężyny
- Amortyzatory tył: amortyzatory EVO, regulacja napięcia wstępnego sprężyny
- Hamulce przód: 2x tarcza hydrauliczna
- Hamulce tył: 2x tarcza hydrauliczna
- Opony przód: AT25 x 8 - 12
- Opony tył: AT25 x 10 - 12
Rozmiary i waga:
- Długość całkowita: 2330 mm
- Szerokość całkowita: 1200 mm
- Wysokość całkowita: 1290 mm
- Prześwit: 295 mm
- Wysokość siedziska: 935 mm
- Rozstaw: 1445 mm
- Sucha masa: 451 kg
- Zbiornik paliwa: 23 l
Inne:
- Wspomaganie kierownicy: tak, elektryczne z możliwością regulacji lub całkowitym wyłączeniem (MAX/MIN/OFF)
- Prędkościomierz / obrotomierz: Cyfrowy wielofunkcyjny wyświetlacz z funkcjami: obrotomierz, prędkościomierz, maksymalnie osiągnięta prędkość obrotowa silnika, maksymalna osiągnięta prędkość, średnia prędkość, 2 liczniki przebytej trasy dziennej, całkowity przebieg, dzienny przebieg, całkowity licznik kilometrów, licznik godzin, stan zbiornika paliwa, diagnostyczny kod ewentualnej usterki, zegar pokładowy
- Kontrolki: napędu 4x4, przegrzanie silnika, oleju silnikowego, kierunkowskazów, świateł oraz inne
Homologacja:
- Homologacja: tak (prawo jazdy kategorii B)
Wyposażenie:
- Homologowany hak holowniczy, elektrycznie przełączany napęd 2x4/4x4 z blokadą przedniego i tylnego dyferencjału, amortyzatory EVO, wzmocnione przewody hamulcowe, 8 ramienne felgi aluminiowe, markowe opony Maxxis Bighorn, osłony dłoni na kierownicy, mocny przedni bumper, przedni i tylny bagażnik, dodatkowe tylne siedzisko z uchwytami, wyciągarka 3000 lbs, 12V gniazdo zasilające 10A 120W, dzienne światła LED, światła tylne oraz kierunkowskazy LED.